جستجو
دسته بندی کالاها
    منو Close
    Back to all

    راز های نگهداری رادیاتور :چگونه از عمر طولانی تر ماشین خود لذت ببرید!!

                                                   نحوه تعمیر و نگهداری رادیاتور خودرو:تکنیک ها و راهکارهایی برای افزایش عمر مفید

    1-تعویض مایع خنک کننده: برنامه ریزی برای تعویض منظم مایع خنک کننده و انجام آن به موقع می تواند از رسوبات و آلودگی های غیرمطلوب در رادیاتور جلوگیری کند و عمر مفید رادیاتور را افزایش می دهد.

    2-بررسی سیستم خنک کننده به صورت دوره ای:از طریق بررسی دوره ای سیستم خنک کننده از جمله رادیاتور، لوله ها، و پمپ آب ، مطمئن شوید که هیچ نقصی وجود ندارد  

    3-بررسی و تعویض لوله ها و اتصالات:بررسی لوله ها و اتصالات رادیاتور نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هرگونه نشتی یا خرابی در این بخش ها منجر به از دست دادن مایع خنک کننده و در نتیجه گرمای بیش از حد موتور شود.

    4-پاکسازی رادیاتور: پاکسازی رادیاتور و حذف هرگونه رسوبات و آلودگی ها از دیگر مراحل مهم در نگهداری آن است است. استفاده از شسستشوی شیمیایی یا استفاده از خدمات تعمیرگاه میتواند به این مرحله کمک کند.

    5- بررسی رادیاتور برای ترک ها و نشتی ها: رادیاتور باید به منظور کشف ترک ها و نشتی ها بررسی شود.هر نوع نشتی میتواند باعث کاهش مایع خنک کننده و افزایش دمای موتور شود.

    اعتماد،کیفیت و امانت در گرمای موتور شما! شرکت ایران رادیاتور و کوشش رادیاتور با بیش از 40 سال تجربه به عنوان پیشگام در زمینه تولید و توزیع رادیاتور های خودرو شناخته می شود.

    ازما منحصر به فرد بودن را تجربه کنید از گرمای موتورتان محافظت کنید!برای اطلاعات از قیمت انواع رادیاتور های خودرو و خرید به سایت شهریدکی مراجعه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن